עגלת הקניות שלי:

0 פריטים 0.00 ₪
עגלת הקניות שלך ריקה עדיין

טיפים למכוני יופי וספא

להלן כמה כללי הצלחה וטיפים שיווקיים למכוני ספא ויופי >

> ידוע כי יש הבדל בסוג הטיפולים במכון ספא ויופי בהתאם לעונת השנה. בקיץ עולה הביקוש להסרת השיער ולטיפולים נגד צלוליט ובחורף עולה הביקוש לטיפולי הפנים, לניקוי הפנים ושעוות. לכן אנו מציעים לכם להתאים את הדגשים השיווקים לעונות השנה. לעשות מבצעים מיוחדים לחורף וקיץ אבל לא להגביל את הפנטזיה רק במבצעים. להיות יצירתיים!

> חלק לא קטן מקהל היעד של מכוני ספא ויופי מהוות נשות עסקים. נשים אלה עובדות שעות מרובות ביום, אך עדיין צריכות למצוא את הזמן לטיפולי יופי כי הן חייבות להיראות בהתאם, כמו שאומרים – "noblesse oblige". ללקוחות אלו ניתן לבנות תוכניות טיפולים שונות: תוכנית ליום פנוי מעבודה, תוכנית יותר ארוכה שתכלול טיפולים יותר מעמיקים ותוכנית ליום עבודה רגיל – תוכנית מהירה "אקספרס" – תספורת, פן, מניקור ופדיקור בשעה אחת.

> כמו כן, עובדת מצוין שיטת כרטיס ה-"VIP" של מכון ספא ויופי. בעת הקנייה מצטברים על הכרטיס של לקוחה בונוסים שאותם היא יכולה לנצל בקנייה הבאה או להשתמש בהם בתור הנחה. כמו כן אפשר להציע לבעלי הכרטיסים טיפול מסוים במחיר מוזל כל חודש.

> על מנת למשוך לקוחות חדשים למכוני ספא ויופי ניתן לשתף פעולה עם חברות שונות שבהן עובדות הרבה נשים: מזכירות, מנהלות חשבונות, ועוד. ניתן לפנות לבעלי החברות האלו ולהציע להם שוברים למבחר הטיפולים במכון שלכם במחיר מושך. את השוברים האלה בעלי החברות יוכלו לתת לעובדות כשי לחג – זה יכול להיות נחמד ומקורי.

> על מנת לבדל את המכון הספא והיופי שלכם מהמכוני ספא ויופי מתחרים אפשר להמציא שירות/טיפול מיוחד שאין אצל המתחרים. אפילו אפשרי לתת שם מיוחד לטיפול שכבר קיים במכון.

> לכל טיפול חדש צריך לעשות פרזנטציה (הדגמה) ללקוחות ה-vip  של מכון הספא והיופי שלך.

> והדבר הכי חשוב הוא השירות!  אתן חייבות לזכור - לקוחות מגיעות למכון לא רק כדי לצרוך את ה"יופי" אלא גם כדי לצרוך את המנוחה ואת הפנאי. מכון ספא ויופי איכותי לא יכול להרשות לעצמו לעייף את הלקוחה בשיחות נפש (אלה אם כן היא רוצה), בוויכוחים ובמוזיקה רועשת. תמיד תזכרו: אתן כאן למען הלקוחה ולא ההיפך. היא לא הגיעה כדי לשעשע אתכם, היא משלמת כסף (ולא כסף קטן) ומיותר לשגע אותה עם השאלות על עבודה, משפחה, בריאות ועוד. כמובן שאסור לרכל בנוכחות הלקוחה על לקוחה אחרת. הכי טוב זה לשים מוזיקה שקטה, ולהשתתף בשיחה במידה והלקוחה יוזמת ןבעיקר חשוב להבין - רמת מכון היופי והספא נמדדת ברמת המקצועיות של העובדים, במגוון הטיפולים שהמכון מציע, באווירה הקיימת במכון (ריהוט, ציוד, עיצוב המקום) ובשירות.

ב ה צ ל ח ה !!!